13.9.08

Senior Lounge, Super fan T-shirts, french club, warmups, black eye... etc..


Yup.. Addicted.! Dette er det bilde jeg lager btw!
"Blood"
-Meg og Kristin-
på vei til soccer pracice



Vell, denne dagen har vært en stress full og merkelig dag.. 
Først så må jeg si at jeg satt oppe til 2 om morgen for å øve på 4 prøver som jeg hadde i dag. det vil si, Matte, Am. History, Spanish and English. + lekser i fleng, og i tillegg hadde jeg trening så jeg var ikke hjemme før i halv sju tiden. 
Klokka 7:40 hadde jeg frokost med Fransk klubben, det var artig. Kom inn og tok litt coockie, apple juice, og snacks. Var der i 5 min før jeg måtte løpe ned til senior l. for å hente super fan t-shirts med "We bleed white and blue ; Louie", også gikk jeg  til Mr. Spangler´s rom for å øve på prøvene. Matte prøven var helt grei, lettere enn jeg hadde trudd.. Amerikansk historie prøva gikk rett og slett dritt. Kunne ingen ting, og det var multiple choice test på en del sider så det er 25% sjangse på at jeg består. Når jeg endelig var ferdig med tortur av spørsmål om hvordan amerika var for et par hundre år siden, tok jeg tak i bøkene og løp til skape. Jeg hadde 4 minutter på å gå inn i skapet , finne bøkene mine og komme meg til klasserommet med 800 andre elever i gangene.. På veien mot klasserommet roper de meg opp på høytaleren: "Can please following students come to the office.. bla bla.. Ingeborg Johansen... bla bla" Og jeg måtte da løpe ned og stelle meg i kø på kontoret. Det var bare noe greier siden jeg hadde droppa foods class mot computer class. Spansk prøvene tror jeg gikk helt greit. Yo soy Ingeborg Louise, Quien es el chico? Es mi amigo. bla bla SPANISH. bla bla..  Også var det fransk timen. Vi hadde så mange som var borte så vi spiste restene fra frokosten og gjorde leksene til mandag. En fyr hadde operasjon siden han hadde blitt så skada under en am. footbal kamp, en annen måtte på homecoming court møte,  siden han er juniors representant HC King. 
LUNCH.. finally.. Etter å ha stått 10 minutter i en svett kø kom jeg endelig fram til kantine damene. Det eneste jeg kunne velge mellom var gammel pizza, french fries og en brun greie som jeg ikke ante hva var. Jeg gikk for french fries.! Men ikke nok med det, jeg kunne bare få to tiny poser med ketchup siden de hadde begynt å bli short on that.! Jeg satt meg ned sliten på bordet. Jeg sitter sammen med en gjeng mexicanere og spansker siden det ikke er noen andre jeg kjenner i lunsjen min , A lunsh. ! Sucks for me.. men hva kan man gjøre.  
ART time.. Jeg og Renee hadde som alltid en drit festlig stund, spessielt i dag siden vi begge knapt hadde fått søvn. Vi snakker om norsk/amerikanske forskjeller. Og jeg lærerer henne ord som "blad" "sju " og mange andre morsomme ord.:P hun lærer meg alle de orda som jeg aldri har hørt om .. ex..: "I find you reepolcive" Har skrivd ordet feil, but who cares. I art driver jeg nå med dott prosjekt.  Bilde jeg lager er av en hand som åpner en colaboks. jepp! Det er det eneste jeg kom opp med. ! Også var det Comp. Apps. boring class. men det er ok. English test, fikk en A.. :D yeah for me.. ! 100% correct. hadde ikke forventa det!
Og da var det tid for study hall. I study hall er jeg i senior lounge siden jeg er en senior.!! 
Det skal vanligvis være ett morsomt og annereldes ting for seniorene å gjøre. Et morsomt sted og være- WEll. jeg er der med 4 andre gutter som spille pingpong og pool døgne rundt, så jeg sitter bare der og gjør alle leksene mine noe som er bra for meg da.! De har alt fra tv spill, vanlig tv, pool, pingpong, snacks og pop automater.. osv.. Og det er et slækt sted å være!


Skolen var ferdig og jeg gik sammen med Kristin i regneværet hjem til henne for å skifte til treningsklær. (ja vi har regn nå, med Ike og alle tingene som herjer rundt her er ikke det så rart.) Treningen var en våt og sølete trening. I treningskampen ble jeg satt opp som stopper. noen som var veldig uvant. Så jeg ble veldig stressa og prøvde å gjøre mitt beste ved å gi alt. Vell, det  kan man si at jeg gjorde. Først skadet jeg Mac med å ta kne mot kne mot henne i full fart, au!! så slår jeg til nicole med skulderen rett opp i haka hennes, også kommer Andrea med albuen sin og drar til meg i øyet. SÅ, jeg detter ned på  bakken etter en hard kamp, alle stoppa og bærte en svimmel meg ut av banen. Så jeg endte med å ligge med en isbit over øyet.  Før vi dro hjem fikk vi warmupsene våre fra adidas. WILDCATS , GIRLS SOCCER # 23.. :D like it a lot! Fikk også lag bildet og button med meg og Kristin og en til Heidi m/ meg på som henne skal bruke på kamper. 
Sliten hoppet jeg i dusjen og tok på meg warmupsene, og satt meg ned i sofan og venta på at pizzan skulle komme. Når jeg hadde spist pizza satte jeg med ned ved bordet med min kjære mac book og nyter liver; viste Katie og Andrew norske artister og fikk Katie til å falle for Kurt Nilsen, og vi to makeover på Andrew og gjorde han til ei jente. Pretty funny!:D

Beklager å si dette men nå er jeg lei av å skrive, og tenkte jeg skulle sjekke facern´.!
Leave me a note please..I´ll be happy for it!
Kamp i morra, først Varsity Home, og så JV borte i LC
EXCITED!

Ps.: Dr. Pepper will KILL YOU !

2 comments:

Anonymous said...

Heeei Ingeborg! leste hele innlegget ditt: så artig å høre hvordan du har det altså!! :D all is very american! gla i deg high school chic! håper du får et fantastisk år:D

ingeborg-louise said...

hehe. ja livet er herlig!! :) har du reist også nå btw..? mamma snakka om at du reiste?!
Glad i deg også Anna..:D