16.9.08

Isn´t it lovely how fast a weekend goes!??

Swedish fish!
Singing to Moulin Rouge
America?
Katie uten for RR
Milkshaken rant over

Etter kampen hele laget
Huset til Mak og Kelsey
I kirka
Random hus i Indiana


D
a jeg våknet på lørdagen og så ut vinduet mitt ble jeg passe paff.!! Det pøse regna, og jeg hadde to kamper! Det var ikke annet å gjøre enn å ta på seg jersey, og ny warmups.!:).. Første kampen var en varsity kamp hjemme.. Det pøse regna helt forferdelig, det var jo meldt 3 inches med regn, og med etter sleng av Gustav og Ike på vei (orkaner/stormer)..  Vi blei så våte, og banen var bare en stor sølepytt!! Men det var en bra kamp, og vi vant 4-0..:D Så det er toppers!! Etter kampen var vi alle så møkkete at vi måtte ta et bilde! 
Etter kampen reiste vi til Dietriches for å spise lunsj før den neste kampen vi hadde borte i LC. (Liberty center). Huset vi var i var kjempe fint, med basseng, gitar hero, bilijard bord.. osv.. Så vi hadde det passe morro før neste kampen. Også var tiden får å dra til LC. 
Det var ikke mer regn nå så lufta var varm og human.. Forferdelig vær å spille i, men morsom kamp! Vi tapte trur jeg, men det var bare en treningskamp så var ikke så viktig. Men de siste 5 minuttene av kampen endte med at jeg ble dratt til i trynet på samme sted som dagen før.. Jeg datt sammen, og der ble jeg liggende.. Lå der en stund, før jeg klarte og komme meg opp  og ut av banen.. Snart er det vell hjernrystelse på meg.. Er virkelig ikke bra å slå seg i tinigen/øye/huet to dager på rad.. Det gjorde passe vondt kan man si. Så en ispose var mitt hues venn den kvelden. 
Heidi plukka meg og Kristin opp på skolen igjen, og vi dro hjem til oss får å dusje og gjøre oss klare til 5th quarter.  Det var gele og vann krig denne helgen. Jeg var med en stund, men orka ikke alt for lenge, det var morsomt så lenge det varte da. Ble ganske klissete først, men det ble skyllt av etter vannkampen kan man si. Resten av kvelden slækka jeg meg med "Dorothy/datan" i en stor herlig puff på  the summit.! Spilte Ravi, Erik og Kriss, Jahn Teigen, Kurt Nilsen .. ol.. norske artister for folket. haha. var morsomt. Spilte litt pingpong og pool.! 
Kristin ble med oss hjem, og sov over i hos oss. Dagen etter var det kirke klokka ti om morgen. Jeg var ganske sliten og trøtt, men også ganske gira siden vi skulle på homecoming shoppinge etter på:D! Heater ble med oss på shopping, så til Indiania vi farte. Kristin, Heater, Katie og jeg i en bil. Vi sang og gaulte til Moulin Rouge soundtracks, spiste Sweedish fish, og hadde det artig. På veien så Amisher for første gang!! Det var kjempe artig, de bare sykkla midt i veien akkurat som det skulle være helt normalt. haha. Fikk ikke tatt bilder , var så fasinert.!! kan ikke vente til vi skal dra på en amish gård.!! Da vi endelig kom fram spiste vi på RR. En kjempe saftig burger og verdens beste sjokolade milkshake! -herlig!!!! Da vi var ferdig med det startet vi omreisen gjennom det giga store senteret.!! Aller først var det homecoming dresses vi hadde på hjernen, måtte få kjøpt det siden det bare er to uker til.! Å jadda, da klokka var 5 fant jeg min kjole.! Den har en dyp blå/turkis/sjøgrønn/ er ikke sikker farge.. men en sølv spenne forann. Søt kjole! og sko fikk jeg også kjøpt.! noen ganske så høye sølv stroppe sko!! Like them A LOT!! Med en time igjen hadde tre av fem funnet kjole, så vi traska videre.. Jeg gikk inn på Journeys og kjøpte meg en sweet DC hoodie, Like it.! og den kan tilogmed snus omhverandre. også en t shorte.! fikk ikke kjøpt bukse siden det var søndag og senteret stengte klokka 6.! 
Mandagen kom alt for fort! uff.. allerede! jeg gikk ned til kiosken og kjøpte ferske nybakte cookies, og satte meg i klasserommet og venta på at klokka skulle ringe inn.! Da jeg plutselig fikk en melding om at jeg hadde kamp i dag.! Så Heidi måtte kjøre til skolen med drakta mi.! I american history class ble  det sakt på høytalern: "Can our national exchange students come to the office" Så jadda, ned gikk, Kristin, Carlos, jeg og ei annen tysk ny dame. Der tok rektor oss med ut og stelte oss forann skolen og tok bilde av oss til avisa.! Også var det spansk. Der fikk jeg vite at min første quarter karakter i spansk blir A+.. hadde 99% på karakter.! så det er ok! Når klokka slo tre skynta jeg meg opp til Mr. Spanglers klasse rom for å prøve å gjøre noe matte, fikk ikke gjort mye før jeg måtte dra. Gikk ned til parkeringsplassen og der stod det en skole buss som frakta oss til kampen. På veien dit, velta hele vann tanken vår som rommer 20 liter vann.. Vannet strømte ut over i bussen, og dermed var den vaska.. kampen var veldig artig. fram og tilbake, og vi hadde en bra kamp. selvom vi tapte med ett poeng.! Etter kampen fikk vi servert pizza ut av en "trunk/ bagasjerom" . også bar det av sted hjem igjen.. 

Vell hjemme var det lekser å gjøre og mailer og svare. og om jeg ikke har svart deg enda, ikke bli bekymret jeg har ikke glemt deg.. det kommer.. 

Nå skal jeg sove, i morgen er det to timers delay på skole dagen:D .. Hvor herlig er ikke det. begynner ikke før 10: 10... også har jeg to kamper i morgen da, så det blir en lang dag selvom .. 

Men håper alle der hjemme har det bra, legg inn en KOMMENTAR er alltid hyggelig!!:) 

2 comments:

Anonymous said...

Heisan!!
Det er utrolig morro å lese, se alle bildene om alt du holder på med...høres bare helt topp ut:) nesten sånn at en får lyst til å komme og oppleve alt det du gjør...men toget har nok gått for meg:(
XOXO Lise

Camilla Michelle said...

hola :)
flotters toppers å høre at du har det så bra... (Y)
men du må nok endre linke lista de... jeg har endra bloggen min :D totalt.
www.ellehcim-allimac.blogspot.com

love you
- camilla michkélle