19.11.08

Atter en uke!


Joda. så var det en ny uke.. Vell det er allerede tirsdags kveld, så det er jo bra.. Når jeg har kommet meg over onsdags ettermiddag, da er det omtrent helg. Jeg liker skolen, men det kan bli litt kjedelig i lengden . Og helga er og blir best! Det kan vell de fleste si seg enig i!? 

Jeg har forsåvitt ikke gjort noe spennende denne uka.. Enda. men hvem vet.. I dag skulle vi pynte på et gamle hjem til jul, men det hadde blitt en missforståelse, så vi ga fra oss kakene vi hadde bakt til dem, og reiste hjem..! Eller jeg og Gary dro for å hente Andrew på skolen sin. Da vi kom og Andrew skulle sette seg i bilen, låste vi døra, og sa at han måtte danse for oss. Men det nekta han selvfølgelig. Så.. Vi tok bilen, og kjørte av sted. Vi fikk Andrew til og løpe etter oss ca 500 meter før han gjorde en mini kyllingdans, og vi dro av sted.! Resten av dagen brukte jeg på lekser og snakka med mamma og pappa på telefonen...! =/.. men men. SNART HELG!

No comments: