10.11.08

loooong weekend!! :)


Så nå har jeg hatt fri helt siden onsdag kveld!! herlig..! Vi hadde lang helg siden de hadde foreldre samtaler på torsdag og fredag, så alle elevene fikk fri.!  Gjøkke noe det! Så da kan jeg fortelle litt hva jeg gjorde i den fantastiske-deilige-lange helga..! Torsdag stod vi opp.. jeg husker ikke helt hva jeg egentlig gjorde, jeg bare slapte av hengte rundt omkring, gjorde litt husarbeid, satt i den fine cola natt PJ´n min hele dagen... Fredag slappa jeg av litt mer, også fikk Andrew besøk av tre gutter fra kjærka siden de skulle ha paintball krig i hagen. Jeg og Katie dro da til Wal Mart, siden Ben og Sam ikke gadd og svare om de ville finne på noe i dag eller ikke.. Men så fikk vi en melding og da skynta vi oss hjem. Da vi kom hjem satt de allerede i sofan og prøvde og komme seg inn på "dorothy" (datan min)... ! noe de ikke klarte...Vi dro dem med ned i kjelleren der vi satt på "Napoleon Dynamite".. En film med ingen mening, bare en gjeng "retarded" mennesker som jeg og Katie liker og kalle det. .! Så Katie og jeg gikk opp og lagde Cookies, og cornbread.. !!BEST! Også var det plutselig mat, tortillas, vi var plutselig en VELDIG stor familie rundt bordet.. 6 gutter pluss Katie , Mandie, mor of far, og meg.. hehe.. jadda. Jeg endte opp med å smake på en veldig alt for sterk saus, som visst skal kunne skape et hjerteinfarkt om du får for mye. Joda. .. Og jeg klarte å få noe på høyre side av leppa mi, noe som gjorde at det svei i flere timer etter på , så jeg gikk med et melke glass opp mot leppa. Også begynte vi med å ha folie krig.. kaster "sølvpapir" baller rundt omkring i rommet... Også fant Katie ut at henne ville kaste en is bit mot meg... Den traff leppa mi.. og tror du ikke jeg har fått et kutt i leppa på venstre side..! hehe. men men.. Så bestemte vi for å dra videre til Ben´s hus for å lage et bål.. Katie, Sam, Ben og meg satte oss rundt bålet etter en fin omvisning av alle dyra Ben hadde tatt, og utstoppa rundt omkring..:P Og jeg fikk til og med hoggd litt ved.. Skikkelig budeie! Ingen trodda at jeg kunne hogge ved, men det motbeviste jeg dem lett! hehe... Vi hadde det veldig artig. Det var en veldig morsom dag..JAH JAH... I have a possum!! haha,..

Også kom Lørdagen alt for fort..! Jeg slækkan hjemme før jeg dro til Aria i 8 tiden. Sarah Witte kom etterhvert, og vi dro til Family Videos, et sted hvor man leier filmer.. Også dro vi innom Wendy´s for å kjøpe is.. ! Vi brukte hele 10 minutter på å bestille 3 twisted chocolate frosty w/ cookie dough..! Grunnen var at Aria fikk latter krampe og fikk ikke ut ett ord.. :P hehe. .. men det var vært å vente. Vi satt oppe til 2 for å se på film, og gikk for å legge oss. Aria hadde satt på 10 vekkeklokker slik at vi IKKE skulle forsove oss, vell, en etter en gikk av, og vi skrudde de av,.. Når det plutselig ble stille, og ingen andre vekkeklokker skreik inn i øret mitt, kikka jeg på klokka. Det var en halvtime til kjærka begynte..! Vi måtte bare få på oss klærna og skynte oss til kjærka..Etter kjærka spiste jeg lusjh med Evers familien, også kjørte Aria meg hjem.. Vell hjemme slang jeg meg på soffan... .. også gikk det opp for meg at jeg hadde historie og matte til dagen etter. flott! 30 spørsmål i historie og 15 problemer i matte.! Vell nå er jeg drit trøtt, og ferdig med mesteparten av leksene.. Skal gjøre resten i morgen tidelig når jeg kommer på skolen.!  

"JAH JAH!!"--> dette ble kom til verden da Ben spurte hvordan nordmenn ler! 

1 comment:

Unknown said...

Skulle bare mangle at du klarte å motbevis det med vedhuggina lett altså! Vi kommer jo fra Fon :P Hehe ;)