19.12.08

Kamera:D


Så nå er det fredag! Veiene er isete og vi hadde isregn i natt, så skolen ble stengt:D Deilig fordi jeg fikk et nytt kamera på onsdag.. som jeg ikke har fått brukt før i dag.! :D Jeg hadde nemmelig eksamener.. Spansk, og matte gikk bra.. Engelsk og Fransk ikke så bra.. Og i dag skule vi egentlig hatt historie osv.. men skolen ble stengt.=D så det er bra.! 

Uansettt, jeg er bare utrolig glad for at jeg fikk kamera mitt.Gleder meg vilt til å dra til Canada og NYC til uka.Det blir så bra.. Jeg skal ta så mye bilder. Bare her hjemme i dag har jeg tatt over 200 bilder!:D I kveld skal vi ut og spise, jeg har egentlig svømming, men spørs om vi kommer oss ut på veien.. Vi skal åpne en pakke i kveld, og i morra har vi amerikansk christmas morning! skal åpne gaver, og alt.!:D Jeg håper gavene kommer hjem til alle hjemme før jul.. vi sendte det med UPS så den skal være der på mandag!! :) 
Uansett, nå må jeg rydde rommet, og pakke pakker.! 

Ha en fortsatt god, førjuls tid.! 

Lots of love from me.:)<3<3

No comments: