15.12.08

An ode to my friends



Det er storm i Ohio for øyeblikket! vinden bare uler helt forferdelig, og etter å ha lest en mail fra linn fikk jeg bare ikke sove! Jeg har også fått gjort engelsk leksa mi som var å skrive en ode/dikt .. Nå til uka har jeg 7 eksamener i siktet! ikke at jeg har tid til å studere til dem. Med svømming hver dag blir det ikke så mye tid til overs. Om lørdagen hadde vi et stevne på skolen vår. 400+ svømmere. Morro, men slitsomt. Var der i hele 9 timer. Fårestill deg en svømmehall med 400 svømmere, og 600 tilskueere.. folk som svømmer i ett, vann som plasker, folk som skriker, heier. osv.. Du får litt hode pine da.. spessielt når du må ha på svømmebrillene så trangt at en blodåre sprekker i øyet. Uansett.! svømte 200 med. Relay, 50 free, 200 free relay, og 100 breast.. Jeg og Karina er de enste breaststroke svømmerne på laget, noe som er litt artig, men også skummelt. for det betyr at vi må svømme det hele tiden.  Dagen gikk bra, bortsett fra at håret mitt er ødelagt. Klorvannet bare ødelegger håret så fælt at det skukke vært lov! men men. med klorfjernene shampoo , og deep conditioner blir det forhåpentligvis mulig å gre det. 

I dag fulførte jeg gaveinnkjøpet mitt. Nå må jeg bare fikse en siste ting til mamma og fammen.. om jeg rekker. må sende pakken til norge på tirsdag.. så får se hvordan det går.. Håper alle får gavene til jul.. kan ikke garantere noe .. men man håper.! 

Til lørdag skal jeg feire jul med familien Spangler, siden jeg reiser til canada og NYC på mandag.! :) Gleder meg vilt.!!

vell ha en fortsatt fin førjulstid og skulle ønske jeg kunne se alle sammen nå.. savner dere alle sammen.. 

Og sist men ikke minst en STOR takk til Mormor som ga meg et nydelig skjerf, thea og linn for den uåpna pakken, men åpna plakat, bestemor og bestefar for kortet og gaven, Tante Lise for sjokoladen, Silf for det koselige kortet, og mamma og pappa for brunosten, kaviaren, makrellen, knekkebrødene, kjeksen, ++.. Glad i dere..:)

No comments: