8.12.08

Kort og godt!




Thanksgiving: Det var en morsom opplevelse fikk fri fra skolen 2 dager..Spiste masse mat og koste oss. 

School Delay: Pga. snø/is blei skolen stengt en dag.. Så da fikk vi fri..:D

Swimming: Jeg har nå fått vett i meg, og begynt på svømming.. Drit morro! Så mange greie mennesker og alt.. har trening hver dag og "meets" på lørdager.:)

Chicago: Jeg var da i C. i går. (Lørdag). Det var en helt fantastisk by, med sky skrapere, og gamle bygninger om hverndre.. UGGs, Urban Outfitters, Diesel, Adidas,Starbucks.. ++ alt mulig kule butikker.. Elsker store byer som det.! Skal Deffinitivt tilbake en dag! Folka jeg gikk med var en rar blanding av 4 tyske, 2 Ausralske, 1 amerikaner, 1 Italiener og en stakkars nordmann! 

any questions ???
For flere bilder, gå til facebook.com eller spørr meg..!:)

2 comments:

Anonymous said...

Vi fikk også 'fri fra skolen' på grunn av snøvær - det var to cm på bakken :S

Silje Marie said...

Vi har masse snø her, men skolen blir ikke stengt forde..:(