30.9.08

SweelSplendidFancyUtroligFantastisk

Livet er herlig her i staten, må bare få sakt det.! Selvom jeg savner maten i Norge!! Men heldigvis kommer mor og far til reddningen og sender meg 1 kg brunost, 400 gram melkesjokolade, 4 pakker kvikk lunsj, og kornmo..:D Så da ble plutselig livet herligere.! Ikke mye som skal til for å glede en stakkars nordmann!

Forgje helg for ti dager siden var jeg først på hjemme kamp om fredagen, Football og nye SuperFan t shorter, Lørdagen var jeg på bunfire på summit og spiste Ben and jerrys Ice cream med Katie, og søndag brukte jeg og Kristin på WalMart! :D og KFC! 

Fredagen som var etter skolen var jeg og Katie hos frisøren og klipte oss og farga håret! det var utrolig morsomt og deilig! Så da var det gjort!:D

Lørdag hadde vi kamp i Bowling Green, det var , ja ikke fullt så morro, vi tapte, men det er alltids okay, så lenge vi vinner noe også. Etter på dro jeg hjem og gjorde matte lekser og andre lekser, for det er en del av dem! Da jeg hadde gjort dem gjorde jeg og Katie oss klare til og dra på 5th quarter, det var glowing games på time planen. Dvs. Spille basketball og volleyball i en mørklagt gymsal med en glødene ball! og masse neon lys.. artig artig! 
Når jeg var lei av å gjøre det tok jeg "Dorothy" (Navnet til macbooken min om du ikke viste det allerede.! Katie som kom på det..lol..!) med meg under armen og tok en prat med Thea på skype.. Det var veldig koslig, og når jeg var ferdig og snakke med henne ringte mobilen min, og det var SILF!! :) Har ikke hørt livstegn fra henne på alt for lenge, flere uker/månder.. Så vi hadde en lang og koslig prat også.! Også var det sengetid..!

Søndagen kom veldig fort, og jeg måtte stå opp 6:15, vi skulle nemmelig til cedar point!!!! =D..
En enorm fornøyelsespark med berg og dal baner, og karuseller, haunted houses,ol.! Det var veldig veldig veldig artig, eller som jeg og Katie liker å si "Swell-Splendid-Fancy-Utrolig-Fantastisk"!!! Jeg tok en berg og dal bane som gikk 200 km/t opp 130 meter over bakken.! Og jeg og Mandie satt i den aller første setet!!!!!!!! Helt sykt! Beste altså! Fikk en flott bakover sveis. ! Og tok også mange andre veldig morsomme berg og dalbaner.! Herlig! Var også i et Haunted house som de liker å kalle det! Mandie, Andrew og meg gikk inn der to ganger på rad, og vi ble like skremt om ikke mer begge gangene.!! Sykt morsomt! også tok Mandie, Andrew, Carina, Kristin, Katie og meg et Western bilde, skal nok legge det ut her når vi har fått scanna det..! Og så kjørte jeg Katie rundt om kring i en liten gammel engelsk bil! haha. Det var en artig opplevelse og sitte på den siden og styre.!  også var det tid for å dra hjem.! Jeg og alle i "Spangler" bilen var veldig gira på kinesisk buffet.! men det var ikke de i Flory bilen.! Så vi dro for å spise pizza, da vi kom til resturanten var den stengt!! :D så vi ble veldig glad, og sa at Nå går vi på kinesisk buffet i stedet! vi kjørte forbi to kinesiske resturanter, men klarte fortsatt og bruke 40 min på å komme oss på dem.! Da jeg kom hjem var klokka elleve, og jeg hadde Historie å gjøre!

Mandag, :(:(:(:(:(:(!!! Helgen går alt for fort! uff! Denne uka er litt annderledes da, hvis vi ser bort i fra tre prøver om dagen.! Vi har nemmelig spirit week før Homecoming! Siden det er homecoming game og dans til helga!
på mandag ble også soccer practice brått avslutt etter 40 minutter. Det kom nemmelig en storm.. Og da får vi ikke love til å være på banene.! 
Mandag- Lazy day
Tirsdag- Class color (senior grønn, lærere hot pink....)
Onsdag- Formal day
Torsdag- Hick day
Fredag- Blue and White napoleon!
Så I dag, mandag, så vi mange ubarberte lærere og elever med t-shorta på vranga, pyshbuksa på, morgenkåpe, tøffler og alt mulig! litt av et syn.. I morgen skal jeg og Katie gå med matchende grønne "slips".. artig artig!!  I dag dro vi på Walmart og kjøptre rullekake og easy cheese on a can.! haha.. 

Det var alt for denne gang! Snakkes om en liten straks!;)

3 comments:

Anonymous said...

Heeeei!! Så artig å lese sida di. Jeg synes det er rart å tenke på at den lille jenta er i USA. Men, det er alles drøm å være der, min også:-)

Det er høstferie her og Sara og jeg sitter og koser oss foran hver vår pc. ikke særlig sosialt, joa, vi prater, ler og Sara kritiserer det jeg nå skriver.... he-he. I hvertfall, det er gøy å lese det du så langt har erfart, det er tydelig det er god mat der, viktig (!!!). Hva er easy cheese on a can? xD (dette tegnet laget Sara)
Ha det godt! Husk at selv tanter leser sida di :) klem tante Kirsten

Anonymous said...

O.o mamma...?

Ha det driit fettttttttttttttttttttttttt i Usa O.o :D

klem Sara :D

ingeborg-louise said...

hehe.. så koslig å høre fra deg tante Kirsten..:) Jeg har det bra, og Usa er kjempe bra! Easy Cheese er ost på boks som du tyter ut.. ganske ekkelt når du tenker på det. spiser ikke det.. bare smakte det en gang.! Lever på brunosten mamma sendte meg..! Brunost har aldri før smakt så godt!

haha.. Sara.. Hils alle sammen, og si gratulere med dagen til hågen! selvom det ikke er enda! :)