2.10.08

pictures tells more than 1000 words.

Meg som kjører gammel britisk bil.! ratt på høyre side!
Berg og dalbanen jeg og Mandie satt på første rad i.. gikk i 200 km/t, og 130 meter rett opp i lufta, og rett ned igjen.! Heeeeelt sykt! Den raskeste, korteste og høyeste! og en av de beste i USA!  Den varte bare i 15 sekunder..!
Cracker for moi?? Katie lagde den til meg!
Easy Cheese, pretty easy to please!
Lekser? nei det kan jeg ikke tro!
Kristin og meg på vandring i Napoleon.
Gedigen.!
Dette er til deg pappa.. se hva som var rett uttafor rommet mitt! Den var SVÆR!
Cookie for me?
Mandie, Corina, Kristin og Katie i Cedar Point
ehm.. kampen..
Katie og meg på football kampen.

Sarah og meg på football kampen
Så jeg tenkte da at jeg skulle legge ut en del bilder av hva som har skjedd i det siste..! 


2 comments:

Camilla Michelle said...

har du lissom engelsk, fransk OG spansk? hva skjer med tusen språk da?
hehe, har du det bra ?

ingeborg-louise said...

Jeg har det ja..!:) Jeg liker språk kan du skjønne! Kanskje fordi det er det eneste omtrent jeg får gode karakterer i ! Jeg har det bra Cammila.. hva med deg?