30.10.08

An Angel!


Så i morra har jeg faktisk fri.! Helt fantastisk å tenke på.. Du tenker sikkert.. hmm .. hvorfor har der fri nå sånn plutselig..  Jo det skal jeg fortelle deg.. Du skjønner det det var en lærer som hadde død, noe som er veldig trist selvfølgelig. Så slik at lærerne og andre kunne gå i begravelsen fikk vi dagen fri.. Noe som var veldig deilig.. Selvom det ikke var en veldig bra grunn da.. 

I kveld var vi på fall festival i kjærka. Der drakk vi kakao, dro på hay ride, fikk ansiktsmaling og kunne hoppe i store oppblåste slott! Ikke meg og Katie da.. (Nedtur).. Så det var veldig koselig. Nå er jeg bare veldig glad for at vi har fri i morgen, og er veldig EXCITED for helga. så det blir bra. 
Det var det jeg hadde og si i kveld. Jeg nyter livet her i USA.. Har så mye og se fram til også nå. Min første Thanksgiving, jul i NYC, nyttår i Canada, Prom,.. osv... Gruer meg til å dra hjem allerede.! uff. !
Any who .. haha <3 

2 comments:

Linn Therese said...

Hei! Du nevnte ikke at du så fram til februar...:P He,he.. Jeg ser i hvert fall veldig fram til det:D Savner deg no helt utrolig!<3 Glad i deg vennen<3<3 Klem fra meg..

ingeborg-louise said...

Jeg glemte det.. Sorry..:( skreiv etc da.. hehe .. Kjempe glad i deg også Linnsen..:D kan ikke vente til å se dere. <3