31.10.08

Lazy Americans..?


I dag hadde jeg fri, noe som var veldig deilig, fikk en tretten timer lang søvn.. Jeg sov stille og rolig fram til katie bestemte seg for å Hoppe oppå meg kl 11:30... Det var en litt ubehagelig måte å våkne på kan man si .. hehe. men det var morsomt også. Det var jo selvfølgelig en grunn til at henne vekte meg.. Far i huset hadde nemmelig laget pannekaker til barna..:) YEA! så jeg fikk skikkelig amerikanske pannekaker, men sirup! Den ene pannekaka jeg spiste var tilogmed formet som mikke mus.! :D 

Etter at jeg hadde spist en herlig frokost jeg gikk for å stelle meg for vi skulle dra og gjøren noen æren. Jeg og Katie ble dumpa av på kjøpesenteret og gikk inn for å se etter en jakke og noen klær til bryluppet vi skal på på lørdag. Jeg gikk in på JCPenny, og fant en jakke til 120 $ tror jeg det var.. Og den hadde kosta 200 etterelaant så jeg fikk den til halv pris. Det var en "kåpe" lignende sak.. Veldig fin..!:) For det er veldig kaldt her, og jeg kan ikke stjele jakka til Katie for lenge.. Så gikk vi inn til en annen butikk og der fant jeg en fin  pen bukse som var svart.. Og et par høyhælte sko til å gå til dem. kunne ikke akkuratt gå rundt som en dass når jeg skal i et bryllup! eller hva??! Det kom på hele $60. Ikke mye i det hele tatt for så fin kvalitet.. 

Etter vi var ferdig med en liten shopping reiste vi til legen for hele fammen (bortsett fra meg) skulle ta the FLU SHOT! skumle greier.. Jeg burde kanskje ta en jeg også.. Sånn at jeg ikke dør.. Etter det skulle vi kjøre til Wallmart . Vell, det er ikke så lett som du skulle tro. Du skjønner det at rett på hjørne ved innkjøringa til wallmart er den mcdonalds, med en Drive Thru.. Og tror du ikke køen gikk rundt hele bygningen til McDonalds, ut til veien og helt bort til krysset.. så hele trafikken stod bom stille.. Det var omtrent ingen biler stående på parkeringa på Mcern´.. Alle hadde visst bestemt seg for å dra på Mcdonalds drivethru sammtidig i dag. SÅ vi stod kanskje der i 5 minutter, om ikke mer.. mitt i krysset bare fordi ingen vil gå inn på macern, men sitte i bilen sin..må le jeg altså.. hehe. Det er litt morsomt, men også litt trist.. vel vel. man kan man gjøre.. 

Nå er jeg veldig klar for helgen, må bare gjøre siste finishet på kostymet.. Så er jeg Ready to go!! 

4 comments:

Anonymous said...

Måtte bare si at jeg leser alt i bloggen din og har ganske dårlig samvittighet for at jeg ikke skriver kommentarer!! :[ Men bare så du vet det er det nok mange som leser den, men det er mange slappe folk [som meg] som ikke tar sge tid tid til å skrive en kommentar :/ Men jeg skal begynne med det! :D

StOrKlemSara Oktave<33

ingeborg-louise said...

hehe.. tusen takk sara. og det er godt å høre. Det går helt fint at du ikke skriver noe hele tiden..:)

Kjempe glad i deg Oktave. <3

Anonymous said...

HAhaha, det er ille - men sant! Så og si like ille her også! ;P Det er godt å lese at du har det bra, Borgen min :)

ingeborg-louise said...

hehe.. det var godt å høre at Britene er ikke også.:P hehe.. :)