27.10.08

Perfect Weekend..


Så denne helgen var passe bra kan man si. Lørdag slækka jeg hjemme, sov først til halv tolv, sto opp spiste frokost, gikk ned i kjelleren satt på tven, og sovna igjen. digg! Også nærma plutselig klokka seg halv seks og vi dro på "summit".. Det var ingen der så det var litt kjedelig først. Men så kom Sam, og da han og Kyle skulle til Taco Bell slang jeg og Katie oss på. Vi hadde ikke penger, men ble med alikevell. Joda, så der skjedde det ikke så mye, vi bare var der og hadde latte krampe, ble låst ute fra bilen, frøys, fikk en på tryne av Katie, tenkte på døde katter.. haha. osv..  Også dro vi tilbake til summit og derretter hjem.. Søndag var det opp, gå i kirken,.. Etter kirken reiste vi på Goodwill, og der fant vi halloween costume, det er jo halloween neste helg, og da skal jeg først på summit, også på en fest og overnighter.. dagen etter skal jeg i et bryllup og jadda... Kostymet mitt avslører jeg ikke enda.. det er hemmelig. haha.!! Dere kan være frie til å gjette da..:) 

Etter det dro vi og spiste lunsj, og derretter dro vi til Sam´s hus sammen med en hel gjeng ungdommer fra kjærka.. Der lekte vi på lekeplassen, spilte football, og så på en film, spiste pizza, og hadde det veldig morsomt! Så det var den helgen , nå er jeg nettopp ferdig med støvsuging, og nå skal jeg begynne på matta tenkte jeg.. 

Aloha! 

ps: ikke få panikk mamma, men jeg og Katie har bestemt oss får å ta like tattoveringer når vi fyller atten.. :D

6 comments:

Anonymous said...

Hørtes ut som en bra helg Ingeborg:D På lørdag var vi på kino også kjørte vi litt rundt, da var det bare du som mangla da.... <3

Anonymous said...

Jasså du liksom....jada du skjønner hva jeg mener...ikke sant. Vi skal nok ta dette temaet opp i en aldri så "kort" mail..hehe snakker snart med deg <3
xoxo, TTYL <3

PS. Jeg liker å følge med på hva som skjer med deg, derfor elsker jeg bloggen din;)

ingeborg-louise said...

ok.. anonym.. det er vell Tante lise?? eller?? hehe..

Anonymous said...

ska du ta tatovering ingeborg? :S:O:D savner deg <3

ingeborg-louise said...

Jepp. men mamma dreper meg da.. Det er ikke før jeg fyller atten da.. også må jeg vente til Katie kommer over .. :D Savner deg også lulu.. <3

Anonymous said...

haha inga xD

det kom som ett sjokk >_< neida xD dte gjorde egentlig ikke det:P

-Sara Oktave