9.10.08

Homecoming og litt til





Det tar alltid uheldigvis litt tid jeg får satt meg ned og skrivet noe på denne bloggen.. Men sånn er det bare.! Men kan jo fortelle litt om forgje uke. Siden det var spirit week før homecoming dansen .  Så jeg var kledde meg utrolig slækt med en jogge bukse og hoddie om mandagen , tirsdagen var school color  og da gikk jeg og Katie med grønne  ”slips”. Om kvelden hadde jeg en kamp i Toledo. Det var litt av en opplevelse,  vi var nemmelig i det skummleste Getho strøket. Skolen vi spilte mot hadde to meter høye gjerder rundt med ståltrå på toppen, selve bygningen lignet på en konsentrasjonsleir, og folka vi spilte mot var halv parten spansk snakkenede mennesker for å si det sånn..! Ikke for å være slem,  jeg elsker jo menneskene..! Men men vi vant. Det er det viktigste…Onsdag var formell dag, jeg gjorde ingen ting spessielt med den dagen .. Torsdag var det Hick/ redneck dag, hvor vi alle gikk med harry amerikanske western aktig klær.. Det var veldig artig.. bortsett fra halvveis gjennom dagen ble jeg sendt til nurses rom. Der lå jeg og sov i over en time.. og derretter ble jeg sendt hjem. Ikke artig..!

Fredag var jeg hjemme å sov for jeg var rett og slett syk! Ingen ting er da bedre en Norsk Melkesjokolade og Brunost! Utrolig artig med tanke på at det var homecoming game den kvelden, og homecoming dans neste kvelden.. Vell jeg samla meg sammen , kledde på meg masse klær og dro med et digert teppe..  Jeg satt samla under teppe, drakk to kopper kakao, og med selvvarmere. Jeg holdt ut til half time, og da dro jeg og min mor hjem!

 

Dagen etter hadde vi to kamper, og jeg var fortsatt ikke helt i form. Trenærn´ ville ikke spille meg siden jeg var syk,  men jeg fikk spille i 10-15 minutter. Jeg måtte sitte der den nesten kampen også.. som de tapte.. men men det er gikk greit. Da jeg kom hjem gjorde vi oss klare for homecoming og spiste middag med Heather, Kristin og Katie.. Drakk 7up fra krystall glass… lol.. Også dro vi til Homecoming dansen. ! Det var helt utrolig artig. Dansa hele dagen med 700 andre ungdommer fra skolen min. Dj, lyd og lys i den store gymsalen. Utrolig Morro..  Så det var min første og siste homecoming.! Trist.. men en utrolig opplevelse.!

 

Søndag dro vi til kirken med kjolene og skoene på.. J

I got to say I have learn to love to live the American way..! Det er dagens ordspråk! Kind of!

 

Mandag skole igjen.. kjipern.. men jo da.. På kvelden tok vi først og lagde Hot Chocolate som var veldig god, med krem på toppen.!:D Etter på tok vi kremen i hele ansiktet.. noen som var ekstremt morsomt.. hehe. derretter fant vi barberkrem og tok det over hele trynet. haha .. vi ha det gøy..:)..Tirsdag etter skolen dro jeg og Katie og Heidi til Indiana , hadde sleepover på hotellet, og dagen etter altså i dag var vi på college visit. Vi var på Anderson University på Nursing dagen.. Moro å se hvordan et college fungerer.. Må planlegge framtiden veit du. J

 

Yeah—begynner å bli lei av å skrive her..

Adios my fellow Americans and Norwegians.   

No comments: