18.10.08

SISTE Am. Football game!


...Tiden går virkelig allt for fort her i staten...
I går var jeg på min siste NAP.Football kamp! Helt sykt at den dagen har kommet allered.
Men men.. det var en artig kamp med kakao, hot dogs, nacho, Aria, tepper, votter
og et iskald
t vær. Det høres kanskje helt forferdelig ut, men det var litt
Artig også.!
Nå sitter jeg i senga mi og tenker på helga, hva jeg skal gjøre.
I dag skal jeg til Defiance for å se på napoleons gutte soccer team spille
i turneringa,sammen med Brenda og Kristin, eller Aria og Sara!
I kveld skal jeg på Haunted corn Maize. Veit ikke hvordan jeg skal forklare det
siden jeg ikke har vært på en enda, men etter hva jeg har hørt er det
en laburynt ute i en maisåker der folk løper etter deg med motorsag, og skremmer livet
av deg, og gjør så du går deg vill, og ikke finner veien ut igjen.
Så det blir gøy.hehe!
Også må jeg nesten dra på Frosty Boy denne helgen sammen med Aria tenkte jeg
siden den stenger denne helgen. Frosty boy er isshappa her i bygda.!
Beste isen!

Søndag skal jeg på "Larry´s Day" etter kirka, som er hos ungdomspastoren´s hus!
Vi skal hjem til han og drikke kakao, spise mat, og spille spill eller noe!
Så det blir koselig sammen med alle ungdommen i kirka!

Men nå må jeg tilbake til folka mine.

Men en siste ting før jeg sier hade...
TUSEN TAKK MORMOR for den KJEMPE fine ullgenseren og vottene! =D

<3<3

No comments: