25.10.08

"Rain drops and roses, and mittens and kittens..."



I dag regnet det fælt her, og høsten har virkelig kommet. Været er veldig kaldt blitt, og i dag regnet det attpåtil. De har endelig skjønt at AirCondition ikke kan stå på døgne rundt på fullt på skolen, så jeg fryser ikke lengere inne. I dag etter skolen dro jeg og Katie til Krisitin. Vi hadde en koselig kveld med "Ben &Jerry´s", og Wendy´s... Vi spilte et spill kallt "apples to apples".. So much fun..! og jeg vant også da selvfølgelig! Vi så også på en film kalt "You have got mail" , eller noe i den duren. 

Jeg er glad i dag siden det er fredag, og jeg kan sove, slappe av, gjøre hva jeg vil. lurer på hva morgen dagen bringer. Skulle egentlig til Aria, og ha en "sleepover" , men det er ikk 100% sikkert lengre. Får se da vettu..

Men men.. Elsker høst, har ikke mere å si i grunn! :)

3 comments:

Anonymous said...

Jeg leser her nesten hver dag.veldig spennende å logge meg inn å se bilder og lese om hva du gjør. veldig greit for oss ikkefacebookers.Vi snakkes en dag snart igjen... pappandin

Anonymous said...

Hei søta! Så gøy å lese bloggen din:) virker som du har det skikkelig bra, og så koselig amr venniner.. er det soccer du spiller eller? dere finner på skikkelig masse kult, gleder meg til å lese hva som skjer der på Halloween;)

ingeborg-louise said...

Jeg er ferdig med soccer.. men jodda. Har mange kule am. venniner.. Men selvfølgelig er de norske beste. haha;) Joda. gleder meg til Halloween jeg også kan man si..:D