24.10.08

Sad face? or don´t really care!?


Etter mye tenking frem og tilbake har jeg funnet ut at jeg ikke lenger skal skrive lange foredrag om hva jeg har gjort helt siden forgje innlegg.. ! I værtfall foreløbig.. Jeg skal heller ha småe "temaer" for hvert innlegg! Og jeg får jo INGEN kommentarer på innleggene, så jeg gidder ikke slite i stykker handa mi på å skrive her når jeg ikke en gang kan se at noen i det hele tatt har lest her.! For alt jeg veit kan jeg være den eneste som leser her.!! Uansett, ta hintet!! haha..

Så i dag fikk jeg spørsmål om hva min favoritt farge er.! hmm. jeg veit ikke! Jeg har liksom ikke noe fav. farge.. Jeg liker omtrent alle farger.! Og det ser du ganske fort om du ser på neglene mine!  Jeg elsker neglelakk for tiden, har fått helt dilla! akkuratt nå hat jeg knærs rosa neglelakk! haha. tro det eller ei!!

Jeg er veldig trøtt, "Es la una y sies de la noche"(1:06 om morgen) Woho! lærer klokka i spansken nå.. !! 

Så jeg legger meg nå, også kommer jeg heller med et nytt innlegg i morgen! :)


No comments: