2.11.08

Halloween


Dette har vært en artig helg.. Fredag var det Halloween og ungdomssklubben i kjærka hadde lagt i stand en liten fest for ungdomen.. Når vi kom hjem fra skolen skyntet vi oss med å ta på kostymet, og kom oss av gårde.. Katie var en nurse med en gigantisk q-tips, Andrew en militær-fe, og Mandie en høst-fe. Jeg.. hmm. det kan dere få lov til å gjette med å se på bilde.. I kjærka var det forskjellige aktiviteter, men jeg og Katie dro i 9 tida for å rekke en fest hos en vennine til Katie. De var nesten enda morsomere der. Vi løprundt og lekte ettterelaannet spill. veit ikke helt hva det var, men det var gøy.. helt til noen så noen hoppe ut av en bil og løpe inn i skauen. Alle ble redde og løp inn.. bortsett fra arie, sara og meg og ei annen ei. vi blei ute i ca en time for å leite etter han/henne/det... Vell jeg og Aria gikk inn i skauen, og der fant vi en eske. I esken lå det skyte pulver. Så de aller værste tankene dukka jo opp i hodet mitt.. og jeg prøvde å få Aria til å gå tilbake med meg, men neida. Så vi fortsatte å leite. og leite, og leite.. etter ca en halvtime, tre kvarter kom den en skikkelse ut av åkeren som dreiv og skøyt en pistol. å jodda. Når den kom nærmere fant vi ut at det var E.T, men en startergun.. :phehe.. vell det var ganske skummelt, men vi kom over det. Vi bestemte oss for å ta med oss E.T og skremme jentene som nå satt rundt bålet... Og det gjorde vi også.. Artig. !! Etter enlang kveld med marsmellows, og røyk i øyna ble vi henta.. Jeg og Katie campa i kjelleren å så på "How the Grunch stole Christmas".. hehe. vi lå i senga til 1.30 dagen etter.. Også lagde Katie French toast.. Derretter måtte vi stelle oss for da var det bryllup.!! Etter bryllupet dro vi hjem og så på "legally Blonde".. Og det var det. I dag er det søndag og jeg har nettopp vært i kirken, og spiste lunsj på Buffalo Wild Wings.. :D Delicious.. Nå skal jeg nape´ og gjøre litt chores.. Også skal jeg på banquet med Soccer jentene.. En siste farvell middag.. Når vi kommer hjem skal vi kanskje kare gresskarene våres.. Vi er litt sene, gjør det like så godt etter halloween.. :P heheh ...


4 comments:

Anonymous said...

Ååå, så gøy med halloween i USA! :D
Du er heldig ! Jeg følger med på bloggen din! <3
Klemmer fra Martine

ingeborg-louise said...

:) koselig å høre Maritne..:)

Anonymous said...

Har du virkelig blitt så amerikansk nå da?????
Tenk det da...du ass :P

Anonymous said...

hehe ja jeg var hippie på halloween jeg :D taha x]

-SaraOKatve